- Басты бет>
- Түзетілген ЭШФ-ны 1С-те қалай қабылдауға болады және ҚҚС-ты қай тоқсанда есепке жатқызу керек
Сұрақ-жауап
Түзетілген ЭШФ-ны 1С-те қалай қабылдауға болады және ҚҚС-ты қай тоқсанда есепке жатқызу керек
Сұрақ
Жалпы белгіленген режимдегі жауапкершілігі шектеулі серіктестік артық көрсетілген қызмет қосылған жағдайда 1С-те түзетілген ЭШФ-ны қалай қабылдауы керек (іс-қимыл алгоритмі)? Егер айналым жасалған күн 24 тамыз болса, ал түзетілген ЭШФ қазанда жазып берілсе, ол 3-тоқсанда немесе 4-тоқсанда есепке жатқызыла ма?
Жауап
Жауап
ҚР 2026 жылғы Салық кодексінің 499-бабы 1-тармағына сәйкес түзетілген шот-фактура бұрын жазып берілген шот-фактураға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу, тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді берушіні және (немесе) алушыны ауыстыруға әкеп соқпайтын қателерді түзету қажет болған жағдайда жазып беріледі.
Түзетілген шот-фактура жазып берілген кезде бұрын жазып берілген шот-фактураның күші жойылады, сондай-ақ олар болған жағдайда қосымша шот-фактуралардың да күші жойылады.
Құрметті пайдаланушы, бұл материал автордың пікірін білдіреді және ұсынымдық сипатқа ие. Материал жарияланған сәтте қолданыста болған нормативтік актілерге негізделген.
Материалға қол жету үшін:
Жазылымды қосу
тарифтері бойынша порталға жазылушы болыңыз.

Авторизациядан өтіңіз
Контентке қол жеткізу үшін авторизациядан өтіп, профиль таңдауыңыз қажет.
Материалға қол жетімділік жоқ, сіз оны бөлек сатып ала аласыз немесе жазылымды баптай аласыз
Бухгалтердің құралдары
Көбірек материалдар
Вебинардың хабарландыруы

Кәсіби кеңестер
Қызықтырған сұрағыңызды Кеңесшіге қойыңыз және ағымдағы заңнамалық нормаларға сәйкес жылдам әрі толық жауап алыңыз.

Бухгалтерлік сервис
Сервис кәсіпкерлерге 910 және 200 нысандарын автоматты түрде тапсыруға, сондай-ақ заманауи технологияларды пайдалана отырып есеп жүргізуді оңтайландыруға мүмкіндік береді.