- Басты бет>
- ЖШС 2026 жыл ішінде жалпыға бірдей белгіленген салық салу тәртібінен арнаулы салық режиміне өте ала ма?
Сұрақ-жауап
ЖШС 2026 жыл ішінде жалпыға бірдей белгіленген салық салу тәртібінен арнаулы салық режиміне өте ала ма?
Сұрақ
2026 жылы тіркелген ЖШС жалпыға бірдей белгіленген салық салу тәртібінен оңайлатылған декларация негізіндегі арнаулы салық режиміне өте ала ма?
Жауап
Жауап
Иә, оңайлатылған декларация негізіндегі арнаулы салық режимін қолдану шарттары сақталған жағдайда өте алады.
Салық кодексінің 716-бабының 4-тармағының 1) тармақшасына, 8-тармағына, 9-тармағының 4) тармақшасына және 10-тармағына сәйкес, жалпыға бірдей белгіленген салық салу тәртібін қолданатын заңды тұлғалар белгіленген талаптарға сәйкес келген жағдайда оңайлатылған декларация негізіндегі арнаулы салық режиміне өтуге құқылы.
Құрметті пайдаланушы, бұл материал автордың пікірін білдіреді және ұсынымдық сипатқа ие. Материал жарияланған сәтте қолданыста болған нормативтік актілерге негізделген.
Материалға қол жету үшін:
Жазылымды қосу
тарифтері бойынша порталға жазылушы болыңыз.

Авторизациядан өтіңіз
Контентке қол жеткізу үшін авторизациядан өтіп, профиль таңдауыңыз қажет.
Материалға қол жетімділік жоқ, сіз оны бөлек сатып ала аласыз немесе жазылымды баптай аласыз
Бухгалтердің құралдары
Көбірек материалдар
Вебинардың хабарландыруы

Кәсіби кеңестер
Қызықтырған сұрағыңызды Кеңесшіге қойыңыз және ағымдағы заңнамалық нормаларға сәйкес жылдам әрі толық жауап алыңыз.

Бухгалтерлік сервис
Сервис кәсіпкерлерге 910 және 200 нысандарын автоматты түрде тапсыруға, сондай-ақ заманауи технологияларды пайдалана отырып есеп жүргізуді оңтайландыруға мүмкіндік береді.